Nästsista träningspasset 2012

Varför vänta med nyårslöften om ett hälsosamt liv till efter nyårsafton? Jag var verkligen inte pepp på att träna idag när jag vaknade men jag trotsade mig själv och åkte till gymmet. Tänkte att det här var nog sista passet i år (gymmet är stängt imorgon) men vettetusan om det inte var nästsista passet ändå. Imorgon förmiddag har jag ändå tvätttid så då blir det nog ett hemmapass, innan kvällens nyårsfestligheter drar igång. Det finns faktiskt inga ursäkter eller genvägar för att nå dit man vill! 
 
/ Sofia 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Har kommit iväg och tränat varje dag nu en längre tid. Svårt att ta en vilodag istället ;)

Svar: Åh så duktig du är :) Gött jobbat!
NEJtillkolhydrater

2012-12-31 @ 11:29:55
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Sara Björk

Ja det är så gött när man har det där suget hela tiden :)

2012-12-31 @ 12:28:30
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0