Planeringsfreak

Inför en ny vecka gillar jag att få en överblick över veckan. Så jag tar fram kalendern och kollar vad som är inplanerat. Tar en titt på vad som finns i frysen och planerar maten och skriver handlarlista. I know, jag är ett riktigt planeringsfreak. Jag försöker verkligen jobba på att släppa lite på detta, det är faktiskt jobbigt ibland att alltid känna att man måste ha stenkoll på allt... MEN, sån är jag. Igår skrev jag en matsedel för veckan. I frysen fanns lax så det lagade jag igår (recept kommer ikväll!) så fick jag två lunchlådor. I frysen fanns en matlåda med kycklingen i sås och på kvällarna fixar jag typ ägg, smörgås, ägg, bacon eller något annat lätt. Jag har lovat mig själv att ha mycket tid för träning i veckan, ska ju ta mig till gymmet tre dagar. Och på fredag åker jag till Stockholm för miniweekend, blir skönt att komma iväg. 
 
/ Sofia 

Kommentarer
Postat av: Frida

Stockholm <3 Snart är det helg :)

Svar: längtar! <3
NEJtillkolhydrater

2012-12-12 @ 14:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0