Thaikväll

Igår var jag tillsammans med två vänner på Thai Silk här i Borås, stans bästa thairestaurang enligt mig. Vi åt deras gourmetbuffé. Man plockar maten själv från deras fantastiska buffé och sedan tillagas den medan du väntar. Jag plockade till mig entrecote, kyckling, räkor, blomkål, broccoli, lök, champinjoner och sallad. På Thai Silk har de världens (jag överdriver inte) godaste jordnötssås. Enligt menyn innehåller den inte gluten i alla fall men jag kan ju såklart inte veta exakta kolhydratsmängden. Helt ärligt så spelar det ingen roll; den risken tar jag - värd varenda kolhydrat i så fall ;) På efterrättsbuffén fanns ju inte så mycket för oss nejsägare, ett par melonbitar slank faktiskt ner tillsammans med en kopp kaffe. Ibland får man unna sig. 
 
Tack Angelica och Frida för en alltid lika trevlig kväll!
 
/ Sofia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0