Ännu mer grill & lite fynd

Jag vill inte att sommaren ska ta slut (den har ju bara börjat men ändå..) Hur kan grillmat vara så gott? Igår blev det grillat igen som serverades med sallad, mozzarella & gräddstuvade kantareller. Kanske en lite konstig mix men alla goda grejer borde ju vara goda tillsammans? Det blandas ju ändå i magen ;)



Var på Gekås i Ullared igår också, fyndade bland annat billiga valnötter och lite Marabou premium inför kommande veckor. Jag tror faktiskt, när utmaningen är slut, att jag ska fortsätta undvika nötter & choklad på vardagar men unna mig det på helgerna. Tänker dock inte hålla mig från jordgubbar och sånt i framtiden.. Inte kul på sommaren och eftersom lite är okej inom LCHF vill jag äta det!



/ Jonna
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0