Dagens chill-outfit

Jag vet att iallafall en av våra trogna läsare efterfrågar mer kläder här på blöggen. Idag bjuder jag därför på dagens hemma-outfit: endast stor gosig tröja och diverse podcasts i öronen. Kanske inte så intressant men det är så jag ser ut idag. Del två av bilden är gammal med visar ungefär dagens lunch: mozzarella med olivolja & kryddor + sallad. Grymt gott! Idag gör jag för övrigt ingenting, jag tror det är nyttigt att ibland inte göra någonting en hel dag och bara umgås med sig själv. Är hemma från stugan lite längre än planerat och njuter av ensamheten. Ska ta en promme ikväll bara, vill ju inte vara sämre än att jag bidrar med några kilometrar till utmaningen.. ;)

Har också fått för mig att testa periodisk fasta trots att jag var väldigt anti till det i början. Börjar redan ikväll och jag har valt att fasta 19-11. Vi får väl se hur detta utvecklar sig ;) Men det skadar ju inte att prova..

// Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0