Effektivitet!

Idag har jag varit effektiviteten själv! Efter jobbet susade röda faran snabbt hem för att slänga i två maskiner tvätt. Sen åkte jag faktiskt till Sunhouse och solade en halvtimma, kände mig så förskräckligt blek. Sedan in på Maxi för att handla och sedan hem och göra storkok; jag gjorde de underbara biffarna med blomkålsmoset. Hade uppe receptet från bloggen på mobilen och följde, smidigt ;) Det blev lika gott som sist och fyllde hela 7 matlådor! Efter matlagningen begav jag och Frida oss ut på powerwalk som landade på 6 km. Inte illa! Sen ner till tvättstugan och hämta all tvätt (upptäckte att jag av misstag vaskat 60 spänn som låg i ett par byxor, men de verkar ha klarat sig! Luktar gott i alla fall...) och städa iordning i köket efter matlagningen. Nu är det bäst jag hoppar i säng så jag orkar upp till en morgon-PW, det gäller att ta Jonnas utmaningar på allvar annars vet man aldrig vad hon kan ta sig till.......
 
/ Sofia
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Duktigt! Imon nalkas det tvätt för mig också efter jobbet! Jippy

Svar: Visst är det härligt med vuxensysslor... ;)
NEJtillkolhydrater

2012-07-02 @ 22:58:35
Postat av: Jonna

Haha, nej du man vet aldrig ;) Kan gå illa...

Svar: Var det ett hot?! // Sofia
NEJtillkolhydrater

2012-07-03 @ 17:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0