Kvällsmat hos Anna

Igår efter jobbet var jag hemma hos Anna på "homeparty", det var en tjej på plats och sålde mineraler och vitaminer från FitLine, skriver mer om det en annan dag här, har broschyren hemma.. Men i alla fall så bjöd Anna på en riktigt god kvällsmat som passade en LCHF:are som mig utmärkt! Hon hade bakat eget LCHF-fröknäcke! Anna, om du läser här kanske du vill dela med dig av receptet i kommentarerna? :) Sen fanns det ost, brie & salami och så lite annat så klart till JA-sägarna. Gott var det i alla fall, tack Annis!
 
/ Sofia
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Soffi!
Självklart delar jag med mig av receptet. Håll i er nu, här kommer det.

3ägg, 250g keso, 1 dl sesamfrön, 0,5 dl solroskärnor, 0,5 dl linfrö, 1 tsk bakpulver, 1 msk fiberhusk.
Blanda alltsammans och lägg tunt på plåt i 225 grader i 15 min. Alltsammans tar inte mera än 30 min, supergoda :)
Tack för mig. Kram Annis ;)

Svar: Åh, tusen tack bästa du <3 Visste väl att jag kunde lita på dig! Ska prova detta nån dag, det var verkligen jättegott! :) kram! / Sofia
NEJtillkolhydrater

2012-07-04 @ 20:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0