Mission completed!

Jönna utmanade ju mig att gå morgon-power-walk 5 av 7 dagar denna veckan och vet ni, I DID IT! Tisdag, onsdag, torsdag, fredag och nu lördag har jag varit ute och promenixat innan jag kickat igång dagen. Jag läste att Jonna kommer fortsätta med att inte äta nötter och choklad på veckorna, så jag ska väl inte vara sämre jag. Jag kommer också fortsätta med min utmaning; morgonpromenixerna kommer leva vidare, that's for sure.
 
När jag kom tillbaka från rundan idag blev det en hederlig LCHF-frukost (eller ja, kl var ju närmare ett så vi får kanske kalla det för lunch..) bestående av äggröra på 2 ägg + grädde och 4 skivor bacon.
 
Ikväll blir det party för oss på NEJtillkolhydrater, kommer säkert ett live-inlägg under kvällen ;)
 
Vet inte hur många läsare som är från Borås, men jag har en bra runda jag kör på när jag ska ut på PW: start på Första villagatan, mot Norrmalm och upp för hela den backen, svänger ner vid sagavallen, genom gångtunneln så man kommer ut vid Storknallen, genom hela Knalleland och ut vid Borås arena, förbi Max och Tennishallen, ut på Getängsvägen, under Byttorps vägport ut vid Norrby, över Centralbron, genom stan på Stora brogatan och sedan tillbaka till Villastaden och avslutar hemma igen. Rundan är runt 6,5 km och tar drygt en timma.
Sofia x 4
Redovisning veckans utmaning!
 
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0