Ordentlig kvällsmat

Ja, jag äter ganska mycket samma mat. Jag har inte ont av det alls faktiskt utan jag värdesätter mer att det ska gå snabbt och smidigt ;) Så igår när det var dags för mat vid åtta innan periodiska fastan drog igång halv nio blev det två LCHF-mackor, äggröra, några baconskivor, lite räkor och en klick bea-sås. Det känns extra viktigt nuförtiden att bli ordentligt mätt då nästa mål mat inte intas förrän halv ett dagen där på. Förr slarvade jag nog lite med kvällsmaten men nu är det ordning på grejjerna!
 
/ Sofia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nej, jag vill iNTE att måltiderna ska gå SNABBT över!!
Jag vill njuta lääääänge, så därför är mina måltider alltid
ganska stora, mer i stil som din här ovan :)
Det där skulle passa perfekt - som frukost =)

Svar: Ja precis! En fördel med LCHF är ju att man äter sig MÄTT när man väl äter och därför behöver man inte småäta mellan målen. Så då ska man ju inte snåla med storlekarna på måltiden ;D
NEJtillkolhydrater

2012-07-07 @ 13:31:20
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0