Promenera mera!

Morgonpromenaden är avklarad här i Torre och vi lyckades samla ihop hela 11 kilmeter var. Vi har nu bara 7,5 mil kvar till nästa delmål (Frankfurt) och alltså 187,5 kvar till målet. Kom igen och registrera promenader & löprundor! Det är helt säkert många som rör på sig men glömmer att meddela oss.. Och ni glömmer väl inte situpsen? 100 per dag tills vi gått ända till Torrevieja är det som gäller! 

Nu ska vi strax gå ner till poolen, det bästa med morgonpromenader är att man kan chilla resten av dagen om man känner för det! 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag älskar att läsa er blogg! Jag ska börja med lchf imorgon så då kommer jag också börja gå en massa promenader och göra 100 situps varje dag! :) kan man höra av sig om man simmar också eller är det bara promenader och löpning som gäller? :)

Svar: Hej Rebecca, va kul att du gillar bloggen :) Spännande att du också ska bli NEJ-sägare, du kommer nog inte att ångra dig.. Och duktigt att du ska promenera och så också! Vi har nog tyvärr dragit gränsen vid promenader & löpning (ute eller på band på gymmet) men simning är ju jättebra träning för hela kroppen så det uppmuntrar vi ändå ;) Vi ska försöka få ihop ett kom-igång-inlägg i dagarna men risken finns att det inte kommer förrän vi är på svensk mark. Lycka till med nya maten!
NEJtillkolhydrater

2012-07-29 @ 11:15:46
Postat av: FETTOKRIG

7 km traskade jag idag!

Svar: Duktigt! Detta är registrerat :)
NEJtillkolhydrater

2012-07-29 @ 21:40:19
URL: http://fettokrig.blogg.se
Postat av: Sara

Jag har fyra km att bidra från igår :)

Svar: Tack Sara, du har bidragit med en hel del nu, kul! :)
NEJtillkolhydrater

2012-07-30 @ 09:07:57
URL: http://saaraaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0