Flygplansmat

Hej!
 
Imorse halv sex blev det en promenix på drygt 7 km, härligt värre! Det låter ju så klyshigt och vi skriver det så ofta men det är verkligen den bästa starten på dagen man kan få.
 
Igår var jag och min syster Frida på Resia här i Borås och bokade en resa till USA, New York. En guldstjärna verkligen till Lotta i Resia-butiken för världens bästa service, kunde inte blivit bättre! I augusti bär det av, först en vecka jobb för mig och sedan ansluter Frida och vi får lite mer än en veckas semester ihop in the city that never sleeps. På resebyrån frågade hon om vi behövde specialkost på planet. Jag skrattade högt inombords och funderade på vad de hade sagt om jag på allvar sa att "Ja, jag äter inte kolhydrater så det vore ju toppen med något LCHF-anpassat" eller kanske "Jag är superallergisk mot kolhydrater så gärna nått med mycket fett och protein istället" ;) Tänk er den dagen man kan kryssa i LCHF och få kolhydratssnål kost.... Eller? Vi får förmodligen leva ett tag till med att peta bort och vara lite besvärliga!
 
Nu kommer jag ju totalt längta ihjäl mig efter NYC.. Men man får inte glömma att några veckor i Spanien väntar runt hörnet först, till och med en och en halv vecka med världens bästa JONNA! Då blir det hårt LCHF- & träningscamp!
 
/ Sofia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0