Hemma på riktigt

Jag är tillbaka efter ytterligare en tur till Götet idag. Har fått lägenheten uthyrd och äntligen lämnat in den slutgiltiga uppsatsen så nu är det sommarlov på riktigt. Eller inte riktigt, insåg att jag har deadline till mina sommarkurser redan på söndag så det blir väl att läsa läsa läsa fram tills dess.. Men det ska nog lösa sig! 

Det är förresten himla bra att flytta ibland för man hittar en massa saker man inte visste att man hade. Vinsten den här gången bestod bl.a. ett presentkort på 1000 kronor från Intersport som jag fick för nästan ett år sedan men inte utnyttjat! Här ska shoppas! Funderar på att investera i ett par Nike Free men vet inte om de kanske är för lätta och det är skönare att ha en mer uppbyggd sko. Någon som har testat? Vill man ha "barfotakänsla"? ;)

 

// Jonna

 

  

 

 


Kommentarer
Postat av: jennie

Åh!
Mina fötter har aldrig funkat i Nike-skor, men nu när jag va i London så gick vi in i Nike Store och kollade och då provade jag just de där skorna och kÖPTE för de e så himla lätta (till skillnad fr mina Reebook Easytone!) och ger den där barfotakänslan! Och har inte (peppar, peppar) fått ont än o jag gick i dom från kl 10 - kl 00.00 igår hela dan i London först och sen flyget osv.! Köp!!

Svar: Tack! Dom är ju så snygga så även om jag inte kan ha dom att springa i så är dom ju perfekta till vardags! :) / Jonna
NEJtillkolhydrater

2012-06-18 @ 12:56:56
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0