Nervigt!

Eftersom blogg.se-appen fortfarande är ur funktion blir det här världens tråkigaste inlägg utan bilder.. Jag sitter i detta nu på bussen till Göteborg, jag ska på sommarfest på mitt nya jobb (börjar 1 september) och känner inte en enda människa så jag är supernervös. Anledningen till att jag berättar det här för er är att jag antagligen kommer att fuska ikväll och äta (eller iaf dricka) det som bjuds.. Sofia gav mig tillåtelse till att få i mig några kolisar om jag skriver om effekterna ;) Blir jag mer sugen de kommande dagarna? Kommer jag få ont i magen? Jag tänkte alltså agera testkanin så passa på och ställ frågor om det är någon som undrar något.. Och ha en fin fredag! 
 
// Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0