Wii Fit

Ett tips till alla ni som har Wii hemma (eller som kanske tänkt införskaffa..?) är Wii Fit. Man skapar en profil & sedan kan man göra body test och olika aktiviteter. På body testen får man reda på hur bra balans man har, hur mycket man väger, vad man har för BMI och vad ens Wii Fit Age är (hur gammal man är baserat på hur man preseterat på testet). Faktiskt riktigt roligt att ha lite koll!
 
Ikväll blir det grillparty med mina fina, fina arbetskamrater. Men det blir ganska lugnt för min del, känner mig lite hängig och så vill jag upp i tid imorgon och fånga dagen!
 
/ Sofia
 
 
Så här såg min balans ut vid mitt senaste body test.
Det visar alltså hur mycket vikt man lägger på
varje ben eller vad man ska säga.
Jag är helt klart nöjd med 49,7% - 50,3% :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0