Jag har sagt NEJ till kolhydrater i 7 veckor!

Igår firade jag att det var hela sju veckor sedan jag rensade min lya på kolhydrater & drog igång med LCHF. Ett tips till dig som är sugen på att börja; om du verkligen har bestämt dig & ska köra igång, släng eller ge bort allt som kan få dig att fuska/trilla dit igen. Jag rensade ur både kylskåp och skafferi & gav till och med bort min brödrost till syrran (det blir dyrt om jag vill äta rostebröd igen!!). Det blir sjukt mycket svårare att fuska när det inte finns något hemma. På bilden nedan kan ni se allt som försvann från hyllorna den dagen för 7 veckor sedan.

Om jag har märkt resultat? Jo då, sakta men säkert går det åt rätt håll; jag har absolut inget sockersug kvar, jag behöver aldrig känna mig hungrig en längre tid, jag har gått ner 3 kg, minskat 5 cm i midjan & 4 cm över rumpan (för att ge några exempel på kroppsmåtten..) Heja LCHF!

// Sofia


Kommentarer
Postat av: jönna

du är så jäkla braaaaa soffi!

2012-03-15 @ 19:09:36
Postat av: Anna

Heja Sofia!!!!! Det gör att man blir lite sugen på att pröva :)

2012-03-15 @ 20:44:38
Postat av: Sofia

Anna, jag tycker absolut du ska prova :) du märker ju ganska snabbt om det är något för dig eller inte! kram :)

2012-03-15 @ 22:17:02
Postat av: Sofia - mitt liv med LCHF

Bra med Sofior som kör LCHF verkar det som :D Säkert sjukt bra med Jonnor också!



Sv; Ja prova gärna, det är suuuupergott. Lägger till er i favoriter också, bara så ni vet :) kram!

2012-03-20 @ 22:15:33
URL: http://sofiaslivsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0