Ändrad Celsius?

Hej!
Kom precis till gymmet, börjar med uppvärmning på bandet sen tänkte jag köra 45 min crosstrainer, det blir roligare att träna om man varierar sig! Jag har upptäckt att sen Celsiusburken fick ny design har innehållet ändrats på nått sätt, för nu är det helt plötsligt 0 gram kolhydrater / 100 gram. Innan var det 2 eller 3 gram om jag inte minns fel. Någon där ute som vet något om detta? :)

Ikväll blir det kalas hos syster, hon skulle bjuda på frallor och massa gott pålägg så jag tar med mig ett par skivor LCHF-bröd så passar det mig också!

/ Sofia



image description


Kommentarer
Postat av: fredrika

heeeeej! jag har precis börjat med LCHF (idag) och är lite nyfiken hur det går för andra. Har ni gått ner nåt i vikt/tajtat till er nåt? det kanske inte är det syftet ni har med LCHF men ändåå :D

2012-05-30 @ 18:26:58
URL: http://freduus.blogg.se/
Postat av: jennie

VAA??

DETTA HAR JAG MISSAT!

Jag slutatde ju med celcius för att slippa de 2 gr kolhydraterna!!!

Nu vågar man ju inte lita på vad som är det riktiga...

2012-06-02 @ 15:15:39
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0