Euphoria

ATT SVERIGE VANN IGÅR?! Jag hade verkligen inte förväntat mig det.. Men kul! Jag spenderade i alla fall min kväll hos fina Sofie med bästa Hannie och det var betygsättning på hög nivå. Vi bedömde kläder, show & låt och Sverige vann såklart hos oss också! 

Jag höll mig ifrån både chips & dip utan att ens vara sugen. Det är så skönt att ha kommit över alla kolhydratscravings! Vinet skippade jag också trots att det är helt okej med lite rödvin inom LCHF, det var dock mest för att jag var osugen pga fredagens konsumtion! ;)  

Nu sitter jag i skolan och gör regressioner, inlämning av kandidatuppsatsen på torsdag och massor kvar att fixa! Tyvärr får träningen lida och matlagningen blir inte speciellt varierad, därav dålig uppdatering från min sida men efter att det här är klart lovar jag att bättra mig!

// Jonna
Hur söta var inte de ryska babushkorna?
Come on and dance

Chipsen & popcornen fick de ha för sig själva!

Kommentarer
Postat av: jennie

Har "upptäckt" ännu en positiv förändring iom att jag gick över til LCHF, som nu bara hänt den senaste veckan typ - nämligen att mina STORA påsar under ögonen som jag ALLTID haft o stört mej på - nu försvunnit!! (iaf till 97%) Ser ut som att jag retucherat mej på de nytagna fotona haha o känner inte igen mej i spegeln när jag ska sminka mej, hehe =) Har ni också upplevt det?

2012-05-28 @ 19:33:37
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0