Våren, kom tillbaka!

Den här utsikten har jag just nu, sådär peppande måste jag säga! Vart tog solen vägen liksom? Jag måste säga att jag är liiiiite smått avundsjuk på Sofia som snart ska till varmare breddgrader men hon är så värd lite semester så det unnar jag henne verkligen!

Jag har haft en lite tung start på veckan med dels feber och dels stress över alla måsten. Jag har endel beslut att ta och kan liksom inte bestämma mig, men det löser sig väl. Har på grund av detta inte blivit så mycket träning senaste dagarna men ikväll ska jag till gymmet och testa formen så sen blir det att bestämma mig inför lördag & varvet; att springa eller inte springa - det är frågan. Well, det löser sig väl det också ;)

Nu ska jag strax bege mig mot skolan för att iallafall beta av lite av alla måsten på min lista. Ha en bra dag alla fina!
/ Jonna


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag skrev en kommentar till er tidigare om LCHF glassen men kunde inte komma på vad det var som var dåligt med med.. nu har jag hittat mitt inlägg.. läs gärna! http://hannakjonsson.blogg.se/2011/february/lchf-glassen.html

2012-05-09 @ 21:24:06
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0