Middag och bio

I fredags var jag på Café Viskan med Frida och Angelica. Jag beställde in en caesarsallad (har fortfarande inte tröttnat!), utan krutonger såklart. Dressingen är baserad på majonäs fick jag veta, jag är ju såklart inte helt hundra på om den är 100% paleo-vänlig men ibland får man ta lite risker i livet. Glömde att be om att få den utan ost så jag försökte skrapa bort det mesta. Nu är det bara en paleo-vecka kvar - jag längtar sönder efter fetaost och grädde...
 
Efter middagen på Viskan blev det bio. Jag kan verkligen rekommendera er att se Hypnotisören - det var en riktigt, riktigt bra film!
 
/ Sofia 

Kommentarer
Postat av: marielle

Det är ju parmesan i dressingen också, men det är ju så lite, så det lär väl inte göra nån större skada ;D

Svar: Äsch, så noga orkar jag inte vara hela tiden faktiskt :)
NEJtillkolhydrater

2012-11-13 @ 16:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0