Rivstart

I torsdags hade jag en riktig lyxmorgon. Okej, klockan ringde kl 5 (gäsp) och jag och Frida började dagen med ett hårt pass på gymmet (svettigt!) men den stora belöningen kom efteråt. Vi tränade på Onyx i Knalleporten här i Borås och där ligger min favorit Café Viskan. På vardagarna serverar de frukostbuffé, tror det kostade runt 70 kr, och det var så värt det. Det fanns bröd (till och med LCHF-bröd - lycka!), kokta ägg, äggröra, bacon, youghurt, bär, nötter, riven kokos, ostar, korv, grönsaker och säkert massa mer som jag missat. Jag åt nog lite för mycket, var så sjukt mätt efter den här frukosten! Jag är inte van att äta en sån brakfrukost, kör ju fortfarande mina 3 kokta ägg vanligtvis, så jag chockade väl kroppen totalt med så här mycket mat vid första målet. Men my god så gott det var. Man var bra rustad för en dag på kontoret efter den här rivstarten!
 
/ Sofia 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0