Tisdagsklubben

I tisdags var jag ute och åt middag med mina vänner Angelica och Frida på Resturang Babbel här i Borås. Både jag och Angelica, som också kör lchf, tog Babbels burgare - med lite korregeringar. Vi bad såklart om att få den utan bröd och utan pommes och istället få bacon och extra sallad. Nemas problemas! Det är verkligen helt okej att vara besvärlig när man är ute och äter, som kund har du såklart rätt att få det som du vill ha det :) 
 
Att gå ut och äta mitt i veckan är för mig att sätta lite guldkant på tillvaron. Vi bestämde oss för att göra det till rutin - var fjärde tisdag kl 19.00 ses vi på stan för käk, skvaller och för att lösa livets stora gåtor...
 
/ Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0