Träningsglädje

Visst är det gött när man har massa tid över så man hinner vara länge på gymmet? Som i lördags när jag var på dubbelpass, 45min x 2 - snacka om att jag var slut i kroppen efteråt! Men ibland är inte verkligheten så bra, ibland är det svårt att få vardagen att gå ihop. Jag har en förmåga att boka in massa saker och sedan stressa runt som en tok för att hinna med allt. Men det viktiga för mig då är att inte bortprioritera sånt jag faktiskt vill hinna med. Igår hade jag en liten lucka och då tog jag mig till gymmet. Jag hann inte träna mer än 40 minuter men 40 minuter är ju så mycket bätte än inga minuter alls! 5 km rask promenad varvat med jogging på löpbandet blev det.
 
Efter det skulle jag och min syster åka och hälsa på mormor och jag skulle inte hem emellan. Var akut hungrig efter träningen så jag bad Frida ta med sig nått lchf/paleo-vänligt snacks till mig som jag kunde äta i bilen. Vem behöver godis eller annat onyttigt snacks när det finns gurka och paprika?!? ;)
 
/ Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0