Dessa rutor...

Vilka som läser här kör Cecilias rut-akuten? Av de övningar man kör i början måste jag säga att jag tycker "Legs lower" är den jobbigaste. Jäklar var det känns i magen! Man ligger alltså ner och håller benen rätt upp och sänker ner mot golvet och sedan upp igen. I söndags missade jag ju en omgång men jag kör på som vanligt nu, en gång är ingen gång! Tre dagars träning och en dags vila, tycker det funkar bra och det ska verkligen bli roligt att se om det ger något resultat!
 
Man får jättebra instruktioner av appen och det går rätt snabbt att köra igenom övningarna. Det är 6 övningar varje gång och jag kör fortfarande 30 sek på varje övning och 15 sekunders vila mellan varje. Ni kan ju själva räkna ut hur lång tid det tar mig varje gång. Ingen kan säga att man inte hinner med detta, alla har vi nog några minuter över varje dag!
 
/ Sofia
 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Så sur för att inte jag får göra detta pga ryggen :/

Svar: Åh ja förstår det :/ Men det viktigaste är ju att kroppen mår bra så då får man väl vara försiktig..
NEJtillkolhydrater

2012-09-12 @ 15:55:24
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Har laddat ner appen nu och ska prova första gången ikväll. Får se hur det går ;)

Svar: Gött! Hur gick det?! :)
NEJtillkolhydrater

2012-09-13 @ 09:34:06
Postat av: Petra - Jag & mitt liv med barn, Lchf och träning

Jag är med och kör Rut-akuten. Går bra hittills:)!

Svar: Härligt!! :) ska bli kul att se allas resultat sen!
NEJtillkolhydrater

2012-09-13 @ 12:37:46
URL: http://www.jagomittliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0