Detox-thé

I helgen köpte jag hem ett ekologiskt detox-thé från Pukka. Det innehåller renande örter som enligt förpackningen ska ha avgiftande effekter. Jag var ute efter just ett detox-thé och läste annars inte så noga innan jag köpte det men det blev nästan alla rätt. Då jag aldrig i hela mitt liv tyckt om lakrits så får man kanske kalla det lite av en missräkning att théet innehåller just lakritsrot men det gick bra ändå. Smakade inte alls så mycket lakrits som det luktade så det gick faktiskt ned. Och om det nu är så nyttigt som jag vill att det ska vara så kan det nästan smaka lite illa. Nästan alla har väl sett hur Anna Skipper tvingade i deltagarna i Du är vad du äter både det ena och det andra? Och jag kände mig faktiskt nästan lite harmonisk när jag druckit det. Ren liksom. Ja, jag är medveten om att det finns något som heter "placebo-effekt", but whatever works, right..? 

/ Jonna

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken söt kopp! :)

Svar: Tack! :)
NEJtillkolhydrater

2012-09-04 @ 15:53:45
URL: http://saaraaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0