Lördag i New York

Sista hela dagen i New York har varit rätt chill. Vi försökte att inte planera in för mycket så att vi bara skulle kunna njuta av livet här. Frukosten var extremt god; två stekta ägg med bacon och smällt ost över - mer LCHF än så blir det knappt...? Lunch tänker jag inte ens skriva vad det blev (ledtråd; börjar på C) och till middag blev det en saftig köttbit. Jag bytte ut pommes mot sallad och extra bea-sås. Gick hur bra som helst och smakade himelskt! Mellanmål mellan lunchen och middagen blev förresten lite bär och mörk choklad.
 
Lite lätt packnings-panik uppstod så klart tidigare när vi skulle provpacka och väga väskorna. Med lite organisation löser det sig perfekt och vi åker hem utan att behöva betala för övervikt! Nästa gång jag skriver är jag nog tyvärr hemma i Sverige igen, då blir det lite mer rutiner i livet igen. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.....
 
/ Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0