Mathimlen

Jag la upp en bild på Instagram (@nejtillkolhydrater , ni följer väl oss?) igår på kvällens middag. Vi var på en grekisk restaurang precis jämte hotellet och de hade så fantastiskt god mat. Jag tog fetaostfylld oxfilé med grekisk sallad. Som jag skrev på Instagram - jag tror jag dog lite och kom till mathimlen. Njöt av varje tugga & ville verkligen inte att det skulle ta slut! Det enda jag behövde göra för att anpassa till LCHF var att byta ut potatisen mot lite extra sallad - inga problem alls. Vi går säkert tillbaka dit och äter igen innan vi åker hem..

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Åhhh vad gott det låter och ser ut!

Svar: Det var verkligen helt a-m-a-z-i-n-g :)
NEJtillkolhydrater

2012-09-14 @ 09:02:26
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0