Ny favvo

Om jag var pigg igår så är jag verkligen inte det idag. Tur att jag tränade igårkväll! Var på en grym MRL på Sportlife Odinsgatan och att gå på pass är verkligen min grej. Går nästan inte att jämföra hur slutkörd man blir på ett pass jämfört med om jag bara går till gymmet och tränar lite. Men det är kanske bara jag som tränar dåligt själv...

Men det var inte det jag skulle komma till. Jag har verkligen hittat min favoritfrukost; magic bullet coffee. Jag blir lagom mätt och får bra med energi. Har blivit lite mer modig också med hur mycket fett jag har i. Nu kör jag ca 25-30 gram osaltat smör och ca 20 gram kokosolja. Jag förstår inte riktigt hur det kan smaka så likt grädde men grädde är ju också fett så det är väl kanske inte så konstigt.. MBC är i vilket fall dagens tips. Våga testa!

/ Jonna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0