Stammis

Det lönar sig att handla allt på samma ställe! Jag åker alltid till ICA Maxi när jag behöver handla; dels tycker jag att det är skönt att alltid veta vart man hittar allt, dessutom ligger det väldigt nära där jag bor och så tycker jag helt enkelt att de har allt jag behöver. Då jag har ett ICA-kort (vuxenpoäng?!) samlar man ju poäng som man sedan får ut i en bonuscheck varje månad. Hur mycket man får beror på hur mycket man handlat för. Denna gången fick jag 25:-, kanske inget att hoppa glädjeskutt över men ändå, bättre än inget! Dessutom får man rabatt kommande månad på vissa av de varor man handlat ofta. Så nu har jag 20% på stevia strö, 15% på salami, 20% på sallad, 20% på kycklingfilé, 20% på den godaste bea-såsen och 10% på grädde. #nöjdtjej
 
/ Sofia
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh, de mest perfekta och använda matvarorna i mitt kök! Grymt ju! :)

2012-09-24 @ 09:38:24
URL: http://kanduvisslajohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0