Confession

Först och främst; tack för alla era kommentarer på Vem där-inlägget. Era fina ord går rakt in i hjärtat ska ni veta!

För det andra så har jag ett confession to make. Jag fick ju 3 morgonpromenader av Jonna i veckans utmaning. Jag sköt upp det i början av veckan och insåg att jag skulle vara tvungen att gå torsdag, fredag och söndag för att klara det. Men jag orkade verkligen inte upp imorse. Simple as that. Jag kunde inte för nått i världen förmå mig själv att ta mig ner från loftsängen kl 5. "Jävla utmaning" tänkte jag och somnade om en timma. Så kan det gå. Jonna, vad blir mitt straff?
 
Jag har inte helt gett upp i alla fall, imorgon har jag bestämt med Angie att vi ska ut tillsammans, ska vara utanför henne 05:15 så det är väl bäst att jag går och lägger mig nu.. Sen ska vi faktiskt ju gå Linnémarschen på 2,1 mil på lördag, så jag kanske är förlåten...? Well well, man kan inte lyckas med allt här i livet ;)
 
/ Sofia 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0