GRATTIS SOFIA!

Vet ni vad? Idag är inte vilken dag som helst, det är en speciell dag. För 23 år sedan föddes nämligen Sofia. Den bättre halvan av NEJtillkolhydrater och världens finaste vän. Jag tänker ofta att vilken tur det är egentligen att man har de vänner man har. Man råkar hamna i samma klass, bo på samma ställe eller välja samma linje på gymnasiet.Tänk va livet kunde sett annorlunda ut?! Jag är i alla fall väldigt glad att jag råkade bli vän med just Sofia!

Ikväll ska både hon och vår gemensamma vän Angelica firas. Angie fyllde nämligen år för exakt en vecka sen och ikväll styr de upp en gemensam fest. Jag ser fram emot en mycket trevlig kväll!

Ni kan väl säga Grattis i kommentarerna?

/ Jonna
Jag älskar dig Söffan!

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis Sofia! Ha en kul kväll. Hälsa Tursla också från mig, Love och Magnus

Svar: Tack så mycket Linda! Kvällen blev riktigt lyckad :)
NEJtillkolhydrater

2013-04-13 @ 19:36:49
Postat av: Anonym

Grattis!! :D

2013-04-13 @ 22:49:52
Postat av: Cami

Grattis o fortsätt med lchf :)

Svar: Tack så mycket! Det ska jag absolut göra :)
NEJtillkolhydrater

2013-04-14 @ 07:28:33
Postat av: Paula

Grattis! Hoppas du hade en grym födelsedag!

Svar: Tack Paula, dagen var toppen :)
NEJtillkolhydrater

2013-04-14 @ 16:13:17
URL: http://livehealthier.blogg.se
Postat av: sara

Stort grattis! =)

Svar: Tack så mycket :)
NEJtillkolhydrater

2013-04-14 @ 17:22:17
URL: http://saaraaaa.blogg.se
Postat av: Hanna

grattis i efterskott! :)

Svar: Tack! :)
NEJtillkolhydrater

2013-04-15 @ 08:49:45
Postat av: Frida

Grattis igen <3 Kan inte sägas för många gånger ;)

Svar: Tack bästa bästa Frida! <3
NEJtillkolhydrater

2013-04-15 @ 10:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0