Hit the gym

Igår tog jag mig äntligen till gymmet igen efter alldeles för många dagars uppehåll. Men nu är jag back on track! Morgonpromenix avklarad nu på morgonen, gymmet efter jobbet, dubbelpass på torsdag och så nått pass i helgen också.
 
Igår på gymmet körde jag 30 minuter på crosstrainern, 2 omgångar Adrian James Boot camp och 2 omgångar Adrian James 6 pack abs. När jag kom hem var det en svettig och trött tjej som blandade en proteinshake (i sin nya, fina, rosa flaska som hon fick av Jonna & Frida i födelsedagspresent!) och sedan hoppade in i duschen. Det är skönt med träning - speciellt efteråt när man svirar om till mjukiskläder och känner sig sådär nöjd i kroppen..
 
/ Sofia 

Kommentarer
Postat av: Julia

Hur går det med proteinet, du måste snart tagit igenom dig halva? ändå ett år sedan du fick den :)

Svar: Hej Joulia! Det går bra, men jag har väl inte varit så flitig med det som jag borde kanske... Men jag ska bättra mig! Världens bästa present var det i alla fall <3
NEJtillkolhydrater

2013-04-17 @ 18:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0