Kokosgröt

För ett tag sedan hade Cecila Folkesson en tävling där den som kom med det bästa frukosttipset vann. Vinnar-frukosten blev kokosgröt, som jag tänkt testa ett tag och igår blev det äntligen av.
 
Du behöver
2 ägg
1 dl kokosmjölk (Santa Marias i pappersförpackning, extra creamy)
1 msk kokosmjöl
Kryddor (jag hade vaniljpulver och kardemumma, testa även kanel!)
Tillbehör (jag åt gröten med hallon och riven kokos)
 
Gör så här:
Rör ihop allt i en kastrull och rör ordentligt under uppvärmningen. Simple as that - ready to serve! Det var inte bara väldigt enkelt utan även väldigt gott! 
 
/ Sofia 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh, det där är verkligen min favoritfrukost :) Såå god!

Svar: Ja, jag har fastat för den redan också.. :)
NEJtillkolhydrater

2013-04-17 @ 11:18:36
URL: http://kyllerskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0