Lördag i världsklass

Jag har fått in en riktigt skön rutin på lördagar: dubbelpass på gymmet, lunch på Café Viskan, shopping på stan och sen otroligt lugna hemmakvällar. Under våra #30rätt-dagar har det ju varit nolltollerans mot alkohol så jag har inte varit så partysugen ;) Det har varit skönt med en paus från festlivet - samtidigt som det rycker lite i partynerven nu... Lördagen som passerade var inget undantag. Lax med blomkålsmos på Viskan och sen massa shopping till lägenheten. Var så trött på hur det såg ut hemma nu så jag körde ett riktigt race och fräschade upp lite! På kvällen gjorde jag fröknäcken - väldigt gott med smör och ost på!
 
/ Sofia 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0