Mejerifritt

Många som vill gå ner i vikt med LCHF och känner att vågen stannat av brukar få rådet att dra ner på mejerier då det ofta kan vara boven i dramat. Jag känner lite så, att det händer inte så mycket alls på vågen just nu, så jag ska faktiskt dra ner på/utesluta mejerier ett tag. Cecilia skrev ett inlägg om det igår med bland annat en lista på bra saker att ha hemma. Så igår var jag och handlade inför veckan och det som fick följa med hem var bland annat lax, kyckling, spenat, blomkål, korv med hög kötthalt, ägg, aioli, majonäs, mandelsmör och kokosgrädde. Som jag skrev igår blir detta veckans utmaning för mig, det blir ändå en omställning och nya rutiner att få in.
 
Men som ni vet är jag ju lite förtjust i utmaningar så det blir kul!
 
/ Sofia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0