Nya brallor

Igår var jag inne på Intersport i Knalleland och köpte nya träningsbyxor, jag behövde verkligen ett par nya hellånga. Det blev Nike Running, har inte tränat i dem än men de känns i alla fall väldigt sköna och sitter som en smäck. 399 kr betalade jag och jag tvivlar inte en sekund på att de kommer vara värda sitt pris. Nu ska jag bara köpa ett par halvlånga byxor & några träningslinnen så är nog träningsgarderoben komplett!
 
Vilket märke/vilken affär föredrar ni när det gäller träningskläder? Tips mottages gärna!
 
/ Sofia 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Nike, nike, nike! Helst från topp till tå ;)

Svar: Ska kika på linnen och sånt från Nike också då :)
NEJtillkolhydrater

2013-04-25 @ 09:14:56
Postat av: Frida

Snygga!!

Svar: Och sköna, perfekt :)
NEJtillkolhydrater

2013-04-25 @ 09:16:43
Postat av: elin

Har också dessa, tycker dock de är för genomskinliga! Tycker ofta träningstights är alldeles för tunna och att underkläderna lätt syns igenom när tyget sträcks ut, trist. Köpte dock ett till par som är helt suveräna: http://media.sportamore.se/uploads/products/885179490322_nike_001.jpg


Svar: Jag tycker också att tunna träningsbrallor är ett jäääättteproblem, det är ju svinjobbigt att behöva oroa sig för att trosorna ska synas igenom ;) Så jag tänkte faktiskt på det när jag köpte dessa, tyckte de kändes rätt heltäckande! Men vi får väl se när jag börjar använda dem vad jag känner :) Annars får jag också kika vidare på andra! Tack för tipset :)
NEJtillkolhydrater

2013-04-26 @ 13:25:52
URL: http://elinnordstromm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0