Att inse sina begränsningar

Det är lite tungt att gå från att träna fyra gånger i veckan till att knappt ha tränat på två veckor. Förra veckan hann jag bara träna en gång innan vi stack till Barcelona och denna vecka har jag inte känt mig kry alls. Igårkväll avbokade jag ett pass på gymmet jag tänkte gått på idag - är man inte bra i kroppen ska man inte utsätta sig för påfrestningar. Är jag inte bra på måndag blir det nog ett besök hos herr doktor... När jag är frisk igen blir det all in på träningen igen, man känner direkt när man INTE tränar hur bra man faktiskt mår av träning.
 
Så idag tog jag en ordentlig sovmorgon och började dagen med nybakt bröd. Helt okej det också. 
 
/ Sofia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0