Caesarsalladbarometern

Jag vet inte hur många caesarsallader vi på Nejtillkolhydrater ätit i våra dagar, men många är det. Det är ju liksom ett säkert kort både i Sverige och utomlands då en caesar alltid är en caesar. Kvaliteten kan dock variera oerhört så nu kör vi igång Caesarsalladbarometern. Helt enkelt en kategori där vi samlar betyg på alla caesar vi äter. Allt kommer att bedömmas i en skala på 1-10 där 10 är bäst och 1 är sämst.  

Vi kommer bland annat ta hänsyn till följande: hur kycklingen smakar, hur krispigt baconet är, dressingens mängd och smak, hur fräsch salladen och ett totalbetyg på salladen och restaurangen man äter den på.
 
Har ni ätit någon Caesar som vi absolut inte får missa? Tipsa gärna!
 
/ Jonna och Sofia 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Paula

Haha nä men jag har ätit en ni gärna får missa! Om ni någon gång åker till London så ät inte caesar på Kitchen Italia. Vi var där på min lillebrors artonårsdag och fick in en caeasarsallad som bestod av romansallad, oliver, krutonger, parmesan och bränd kyckling samt en sås som smakade allt annat än caesar. Däremot har de jäkligt god caesarsallad på Soho som ligger i Göteborg tyckte jag!

Svar: Åh men fy, låter verkligen inte smakrikt. Jag ska till London i april så ska komma ihåg detta :) Och på Soho har jag inte ätit caesar så det får nog bli ett test där. Tack :) / Jonna
NEJtillkolhydrater

2013-02-21 @ 22:03:02
URL: http://livehealthier.blogg.se
Postat av: Anonym

Caio caio Kungsholmen - to die for

Svar: Får testa nästa gång vi är i Stockholm :)
NEJtillkolhydrater

2013-02-21 @ 23:04:43
Postat av: Nathalie

Vapianos ceasarkyckling med chilimarinerad kyckling är himelsk god :D:D:D

Svar: Åh ja jag åt caesar där sist jag var i Sthlm. Mycket god men kan inte minnas något om chili. Får testa det nästa gång :) Tack för tipset!
NEJtillkolhydrater

2013-02-22 @ 10:06:20
URL: http://nathaline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0