Frukostbuffé på Cafe Viskan

Igår var jag ledig från jobbet så jag och Frida passade på att gå ner till stan och äta frukostbuffé på Café Viskan. Jag önskar verkligen att alla fick ha ett Café Viskan i sin stad - de har godaste maten och fikan i stan, utan tvekan. På frukostbuffén (79 kr om jag inte minns fel) plockade jag åt mig bacon, äggröra, köttbullar, keso, ost, korv, grönsaker, kokt ägg och yoghurt med bästa tillbehören frön, riven kokos, nötter och hallon. Två koppar kaffe på det och jag var en sjukt nöjd tjej som inte alls var hungrig när det var dags för lunch.
 
Jag jobbar utanför stan och börjar kl åtta och den här frukosten serveras bara på vardagar, så det är lite synd. Men det känns nästan som att det är värt att ta en dag ledigt snart igen....
 
/ Sofia 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh va gott det ser ut!
Jag och några kompisar ska åka dit på tisdag och äta "brunch", vet du hur länge de har sin frukostbuffé? :)

Svar: Hej Malin. Det var supergott.. Okej, så kul, ni kommer inte bli besvikna! Jag tror att frukostbuffén är till kl 10 :)
NEJtillkolhydrater

2013-02-27 @ 21:08:56
URL: http://Malinribbing.devote.se
Postat av: Frida

Godare än så här kan det knappast bli!

Svar: Verkligen inte. Vi får ta en "sovmorgon" från jobbet snart tror jag... ;)
NEJtillkolhydrater

2013-02-28 @ 20:22:12
Postat av: Louise

Ser supergott ut! Tack för en fin blogg med inspirerande recept. :D

Svar: Hej Louise! Det var hur gott som helst, riktig vardagslyx. Tack så mycket, kul att du gillar bloggen :)
NEJtillkolhydrater

2013-03-01 @ 02:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0