En ny istid?!

Det är nu över en timme sen jag kom hem efter en pw med bästa Emelie men jag fryser fortfarande. Denna kyla. Det är på grund av den som ni inte får några roligare bilder, så håll till godo och trösta er med att mina händer i alla fall var varma under tiden. Har också frusit hela dagen på jobbet idag så nu dricker jag andra koppen thé för att försöka tina upp. Vi fick hur som helst ihop nästan 8 km var till vandringen. Känns bra! 

Innan prommen hann jag också med dagens magträning - en omgång med appen plus 50 situps. Det går förresten riktigt bra med min minst-200-pass-i-år-utmaning och jag ligger lite plus (#nöjdtjej). Jag har valt att räkna med även promenader viket gör att man kan avverka ett pass även på en vilodag. För det handlar ju trots om att röra sig, inte om att befinna sig på gymmet. Appen heter förresten Training Goal.

/ Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0