Fredagsplaner

Imorgon har jag och Angelica en Sons of Anarchy-kväll inplanerad. Vi har precis börjat kolla på säsong 5 och man är verkligen helt fast (och kär i Jax såklart). Jag fick nedan sms från Angie igår med ett recept som var med i ICA's tidning Buffé. Det är nästan som min Paleo-smoothie jag gjorde ett par gånger och den var ju otroligt god så jag tvivlar inte på att vi får en god dessert imorgon. Jag gillar att det är en efterrätt utan sötningsmedel, jag försöker undvika det i största möjliga mån nu för tiden. Det känns helt klart bättte och mer naturligt med "riktig mat", som hallon och avokado. Fredag - bring it on! 
 
/ Sofia

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh vilken bra fredag för er! Synd att vi inte är på samma säsong för jag ska nog också ha en Sons of Anarchy-kväll ;)

Svar: Jaa, så typiskt! Då dade du kunna joina vår SOA-kväll. Men se det från den ljusa sidan - du har VÄLDIGT mycket kvar att se fram emot :)
NEJtillkolhydrater

2013-01-17 @ 16:36:46
Postat av: Maria

Hej är en återkommande besökare till den här bloggen!! TACK FÖR ER!!!

Men omdöme på den här MÅSTE vi (läs JAG JAG JAG JAG) ju få... Konsistens, liknelse mot ngt annat, kommer Ni göra om det? Saknas det något? Ja Ni kan ju det där!!! :)

Är ny inom Lchf - jag gjorde saker med min mathållning p.g.a diabetes typ 2 och helt plötsligt så fick jag reda på att jag åt enligt "Lchf" hittade Er och kommer aldrig lämna Er!! Ni har gett mig mycket tips och råd och framförallt motivation!!! Tack från hela mitt hjärta :)

Svar: Hej Maria! Tusen tack för alla dina fina ord - blir helt rörd :) Det är verkligen jättekul att höra att bloggen uppskattas och att vi kan motivera andra. Det är ju på något sätt det man är "ute efter"! Jag skrev om hallonglassen här: http://nejtillkolhydrater.se/2013/january/hallon-och-avokadoglass-2.html , så där kan du läsa mer :) Den var riktigt god och jag har redan ätit den igen...
Stor kram till dig!
NEJtillkolhydrater

2013-01-18 @ 22:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0