Lax, lax och lax!

Jag kan inte förstå hur jag har levt hela livet utan att äta lax. Det är lite lustigt hur man kan ändra sig så snabbt; jag kunde verkligen inte äta någon fisk alls tills ganska nyligen och nu är lax det godaste jag vet. Typ. I lördags åt jag lunch på stan med min mamma och mina två systrar på Brasseriet och vi beställde faktiskt alla in lax. Jag bytte ut den bakade potatisen mot extra sallad och så fick jag skagenröran vid sidan om. Extremt gott!
 
Idag efter jobbet och efter en snabbhandling slängde jag ihop laxen m. fetaostsåsen och blomkålsmos. Det blev tre matlådor för veckan - så smidigt och jag längtar redan tills klockan slår halv ett på jobbet imorgon.. Nu ska jag sticka iväg till gymmet, är man utmanad så är man!
 
/ Sofia 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi gjorde ju också blomkålsmos igår, och det var inte sista gången kan jag säga. Så det får jag tacka er för :)

Svar: Mer blomkålsmos åt folket! ;)
NEJtillkolhydrater

2013-01-08 @ 14:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0