Run for your life

Jag har ju bestämt mig för att försöka lära mig att tycka om löpning, som jag skrev om här. Körde första passet igår på gymmet och appen var riktigt bra! Man kunde lyssna på musik samtidigt och så sa de till när det var dags att springa & när det var dags att gå. Perfekt! En halvtimma gick superfort och det var inte så jobbigt faktiskt. Jag har ju sprungit lite ändå innan så det är kanske lite för låg nivå egentligen nu i början men det är lika bra att göra det ordentligt. Så får man komplettera med annan träning efteråt, det här håller ju som sagt bara på i 30 minuter. 
 
Nu är det ju all in på det här med träning. Jag hade nästan glömt av att jag har världens största dunk med proteinpulver här hemma så nu ska jag börja ta en sån efter varje träning igen. Ska vi dra en klyscha & lite pepp också när vi ändå är igång? IF YOU CAN DREAM IT YOU CAN DO IT!
 
/ Sofia 
 


Kommentarer
Postat av: Paula

If you cant do it nobody can!

Svar: Nu kööör vi :)
NEJtillkolhydrater

2013-01-08 @ 22:23:15
Postat av: Mikkiz

Hur många procent kolhydrater är det i det proteinpulvret? :)

Svar: Hej! Per 100 gram är det 6,4 gram kolhydrater och per "portion" blir det 1,5 gram.
NEJtillkolhydrater

2013-01-08 @ 22:33:01
Postat av: Frida

Tack än en gång för att jag fick ett litet smakprov av det proteinpulvret. Har börjat med det nu :)

Svar: Det är bara att hämta mer om du behöver :) 2013 ska bli det bästa träningsåret någonsin!
NEJtillkolhydrater

2013-01-09 @ 15:25:58
Postat av: Mikkiz

Grymt! :D hur är smaken när man blandar med vatten? :) vill ju inte blanda med mjölk, det räcker med den mjölk jag har i kaffet för min del..

Svar: Jag har ju smaken jordgubb och tycker faktiskt att det smakar helt okej! Kanske inte så att jag sitter och njuter av det länge, dricker det rätt snabbt ;) Men enligt mig helt okej smak!
NEJtillkolhydrater

2013-01-11 @ 20:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0