Skön måndag

Igår åkte jag och min syster direkt till gymmet efter jobbet. Jag kör ju på med min "utmaning" från soffan till 5 km och det känns bra! Igår sprang jag 90 sekunder och gick 2 minuter under totalt 20 minuter. Och så är det 5 minuter uppvärmning och 5 minuter nervarvning. Sedan körde jag och Frida ca 30 minuter tabataövningar. Gött pass! Får passa på att tacka Frida här för att hon bytte till Friskis & Svettis så att vi kan svettas ihop nu ;)
 
Efter detta gick jag hem till Angelica som bjöd på kvällsmat. Det blev supergoda fetaostbiffar, en klick creme fraiche, smörgås, fröknäcke och halloumi. Till detta blev det ett stort glas kaffe och ett par avsnitt av Sons of Anarchy - jag kunde inte bett om en bättre måndag alltså! Tack Angie <3
 
/ Sofia
 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Härligt!!

2013-01-16 @ 13:47:42
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Det känns bra för mig också att vara tillbaka på Friskis & Svettis :)

2013-01-17 @ 16:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0