Dagens matkasse

Jag måste verkligen börja storhandla. Det har bara fördelar. Man planerar vad man ska äta och slipper dessutom springa till affären var och varannan dag. Sen blir det billigare också. För att försöka börja med det så tog jag och min syster en promenad till Maxi idag. Med 4 stora kassar tillsammans fick det bli vagn hem men det var ändå superhärligt i vårvädret och 4 km var insamlade till vandringen. Mina kassar innehöll ungefär det som finns på bilden nedan. Har nog aldrig haft ett så fullt kylskåp..

/ Jonna

Kommentarer
Postat av: Igor

Kan man börja prenumerera på din matkasse eller? För oss som är "lite" sämre på det där med matlagning. (:

Svar: Haha, det vore nåt va? "nejtillkolhydrater levererar" ;)
NEJtillkolhydrater

2013-03-03 @ 19:55:09
Postat av: Agata, 81

Instämmer med föregående kommentar, när lanseras er matkasse?

Svar: Jadu, ska jobba på det! Räknar isåfall med både dig och Agda, 82 som storkunder!
NEJtillkolhydrater

2013-03-04 @ 14:07:16
Postat av: Agda, 82

Självklart, jag kommer vara din allra trognaste kund!!

Svar: <3<3<3 Känns bra!
NEJtillkolhydrater

2013-03-05 @ 20:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0