Lyxmiddag till mig själv

Det är så många som säger att det är så tråkigt att laga mat enbart till sig själv. Men vad sjutton ska man göra när man är singel och bor själv? Ibland är det faktiskt lätt att välja nått enkelt att slänga ihop, för det "är ju ändå bara jag ska som äta det", men jag tror att det är viktigt att ordna finare middagar till sig själv också. Idag gjorde jag det. Efter jobbet blev det en kort promenad, handlade på vägen, städade lägenheten och ställde mig sedan och gjorde en sjukt god fredagsmiddag till enbart mig själv. Entrecote, smörstekta champinjoner, fetaostsallad och bea-sås. Fantastiskt gott. Nötkött är himla gott alltså. 
 
Hoppas att ni har haft en lika bra start på helgen som jag har haft och att helgen blir fin! Imorgon kommer Jonna hit från Göteborg och en heldag tillsammans väntar. Ska gå och lägga mig snart så det blir morgon snabbt ;) 
 
/ Sofia 

Kommentarer
Postat av: Silvia

Hej tjejer!
Jag bidrar med 31,5 km den här veckan .
Ha en trevlig helg / Silvia

Svar: Hej Silvia.Tack så mycket! Härligt, så duktig du är :) Hoppas att du fick en fin helg!
NEJtillkolhydrater

2013-03-09 @ 04:50:08
Postat av: Sara Björk

Åh mums =)

2013-03-09 @ 14:50:18
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0