Hello there

Jag hade inte druckit cola light sen vi körde igång våra hårda #30rätt-dagar. Jag fortsätte även efter att de var över för att det kändes bra. Tills idag, 52 dagar senare. Idag drack jag en burk iskall cola light och det kändes helt rätt. Men jag ska se till att ha det på en bra nivå denna gång. En nivå där man inte hetsdricker eller överkonsumerar. Första regeln: aldrig läsk till maten. Då är det vatten som gäller! Sen tänker jag mig att jag skulle kunna ha som andra regel att jag bara får dricka cola light om jag har tränat (eller ska träna) den dagen. Är inte det en bra deal?! Ge och ta, tror jag visst att det kallas... ;)
 
/ Sofia 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Så gött :) Låter ju som en jättebra deal! Känns fel om du skulle sluta helt med något som du älskar såå mycket ;)

Svar: Ja, fast nu får jag nog lägga till i dealen att det är helt okej att dricka om man är sjuk också.... ;)
NEJtillkolhydrater

2013-05-05 @ 10:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0