Hungrig som en varg

Igår hade jag ingen som helst ordning på matrutinerna. Jag vaknade rätt sent, åt tre kokta ägg, åt ingen lunch, tog en kaffe och en kaka (mörk choklad smält med mandel) på stan och sen inget mer förrän halv nio på kvällen. Vid det laget var jag hungrig som en varg så det blev kokosgröt med färska hallon & blåbär och en tallrik med lyxräkor, kokt ägg, majonnäs och spenat. 
 
Jag behöver väl inte skriva att det var riktigt gott, det börjar nästan bli långtråkigt att höja all mat till skyarna här på bloggen, men vad ska man göra när så mycket faktiskt är gott...?
 
/ Sofia 
Jag häller lite kokosgrädde över gröten innan jag äter den,
tycker att det är lite torrt annars och så är det himla gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0