Kontrollfreak?

Jag insåg i helgen när jag läste en artikel att jag nog är ett kontrollfreak, eller lite i alla fall. Tänkte sagt ett kontrollfreak light, men light rimmar ju inte med LCHF så vi skippar det ;) Känner ni igen er på beskrivningen nedan? Jag kände mig träffade på varje punkt i princip. Det är faktiskt jobbigt att hela tiden känna ett behov att ha allting ordnat och perfekt runt omkring sig och aldrig bli riktigt nöjd. Det är absolut någonting man måste jobba på. Har ni några tips för att släppa "fröken-duktig" tänket?
 
/ Sofia '

Kommentarer
Postat av: Johanna

Känner igen mig på varje punkt, klart och tydligt.. fast visste det iofs innan.
Har även såna sjuka tvångstankar, måste t.ex ta på mig höger socka före vänster, och vänster sko före höger. Annars händer nåt ;) Så stört! Vad är det för fel på hjärnan? :D

Svar: Aah, men visst är det skumt med tvångstankar?! Hjärnan är bra konstig ibland ;D
NEJtillkolhydrater

2013-05-15 @ 11:21:47
URL: http://kanduvisslajohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0