Tidsoptimisten Allan

Alltså det här med att jag bor 2 minuter från stationen gör att jag varit nära att missa många tåg / bussar. Man tror liksom att man har oceaner av tid sedan får man springa istället. Nu sitter jag iallafall på ett öresundståg ner mot Falkenberg med kaffet i en termosmugg och utan den blekaste aning om vad jag har i väskan. Men förhoppningsvis har jag fått med mig det viktigaste, det behövs inte så mycket då jag bara ska till stugan över helgen. Det ska bli så himla skönt att andas lite havsluft och träffa la familia. Ladda batterierna så att säga. Har varit mycket jobb på sistone så det behövs verkligen!

/ Jonna


Kommentarer
Postat av: Paula

Haha jag är exakt likadan, så jävla jobbigt. Borde bättra mig meeeeen det är svårt haha.

Svar: visst är det?! sjukt svårt! jag ska flytta snart så då blir man tvingad att planera lite bättre. är nog bra haha
NEJtillkolhydrater

2013-05-09 @ 15:21:00
URL: http://livehealthier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0