Umgås 2.0 & #hejajens

Nya sättet att umgås med vänner är ju helt klart att träna ihop. Kanske gå en långpromenad (och kunna skvallra utmed vägen = perfekt!) eller köra ett pass på gymmet ihop. Jag och mina fina vänner Frida och Sofia har fått in en ny rutin: Indoor Walking tisdagar 18:45. Då hinner man prata ikapp sig lite innan och efter passet och så kan man heja på varandra och pusha varandra när det känns lite tugnt under själva passet. 
 
Just det här tisdagspasset är helt fantastiskt. Det är Jens på Friskis och Svettis i Borås som håller i det och han är så jäkla peppande så det är helt otroligt. Jag har aldrig svettats så mycket som på de två passen jag varit på med honom som ledare. Det sägs ju att "sweat is fat crying" - på Jens pass är mitt fett jävligt gnälligt i så fall för gud så det rinner.. Prestationen under ett pass avgörs väldigt mycket, i alla fall för mig, av om man har en bra ledare eller inte, #hejajens!
 
/ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0